söndag 13 december 2009

Ullared...

Jag, min dotter & Sonja var i Ullared igår!
Det var min dotters fel....
-som förra veckan sa att hon var tvungen att åka dit
eftersom hon inte hade handlat något till sin lillebror...
-Naturligtvis , sa jag=)
& resesällskap skaffade vi.
(-som tur var-för tjejen sov ju hela vägen dit & hem)
Vi körde i mörkret kl. 07.00 & parkerade 08.30 vid ingången, i princip.
Har nog aldrig parkerat så närma förut.
Snabbt ut & snabbt in & hemma kl 15.00!!
Handlade allt på listan....
Riktigt nöjda är vi

2 kommentarer:

Mamma Mia.. sa...

Skit att jag inte följde med...jag som aldrig varit där för jag hatar köer och så...klarade ni er galant!!! Säg till nästa gång ni ska dit och det inte kommer att vara så mycket folk!!

Jenny sa...

Låter najs att var så färdig med allt!!
Ska vi "byta"???
(Har inte börjat ännu med varken klappar eller mat...Öhhhh!?)

Jaja....det blir nog jul ändå!
Kram och ha det gott!
//Jenny